بستن

راهنمای محصولات

نصب و راه اندازی اولیه

قبل از استفاده از اپلیکیشن، دستگاه را به آداپتور متصل کرده و آداپتو را به پریز بزنید. پس از بالا آمدن صحیح، دستگاه به حالت "دستگاه در اپلیکیشن ثبت نشده"(در بخش معنی ظاهری علائم دستگاه نشانه آن توضیح داده شده است) در می آید. اپلیکیشن را نصب نمایید.
  1. (اگر از قبل نام کاربری ساخته شده دارید، به مرحله بعد بروید) شما باید در ابتدا یک نام کاربری جدید بسازید. برای این کار وارد اپلیکیشن شوید و از تب کاربر گزینه ثبت نام را بزنید و مراحل را به اتمام برسانید. در انتها فراموش نکنید که ایمیل فعالسازی ارسال شده را باز کرده و لینک فعالسازی را کلیک کنید. در صورت عدم دریافت ایمیل ابتدا پوشه Spam یا Bulk را چک کرده و در صورت عدم دریافت ایمیل با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
  2. پس از آن، گزینه ورود را از همان تب کاربر بزنید و با نام کاربری و پسورد ثبت شده، وارد شوید.
  3. (اگر از قبل گروه ساخته شده بر روی این کاربر دارید، به مرحله بعد بروید.) همچنین از همان تب کاربر می بایست گزینه ساخت گروه را بزنید و یک گروه بسازید. کاربر/کابران برای کنترل دستگاه/دستگاه ها نیاز است در یک گروه قرار بگیرند. قرار دادن باقی کابران در گروه هر دستگاه توسط مالک آن دستگاه صورت می گیرد.
  4. به تب دستگاه ها که تب وسط از پایین هست، (برای آشنایی می توانید ویدیو معرفی "قسمت های اپلیکیشن" را ببینید) آیکن پایین سمت راست با نماد QR را می زنید و سپس مرحله اول را زده و در این مرحله SSID و پسورد وای فای را وارد می کنید. سپس مجددا گزینه QR کد را زده و مرحله دوم را می زنید تا دستگاه را در گروه مدنظر خود رجیستر کنید.

سوالات مربوط به نصب اولیه

خیر. این دستگاه برای فضای داخلی طراحی شده است. از در معرض رطوبت و خاک قرار دادن آن جدا خودداری فرمایید.

خیر. در قسمت راه اندازی اپلیکیشن قسمت 4 را باید برای تمام دستگاه ها تکرار کنید و قسمتهای 1 تا 3 را فقط یکبار انجام دهید.

بله. حداکثر می توانید از کابل USB دو متری با کیفیت استفاده کنید، اما بدلیل امکان افت ولتاژ در کابل های USB و تحت تاثیر قرار گرفتن عملکرد Vmote 2 پیشنهاد می شود حتی المقدور از انجام این کار اجتناب کنید.

بله. برای اتصال سنسور دما و رطوبت می توان از کابل توسعه USB 2 و همچنین USB 3 استفاده کرد.

انتخاب محل Vmote 2 به عوامل مختلفی بستگی دارد. قدرت آنتن دهی WiFi در محل مورد نظر، عدم وجود هر گونه مانع بین دستگاه های IR و Vmote 2 و همچنین فاصله تا دستگاه های RF می توانند در انتخاب محل قرار دادن Vmote 2 موثر باشند.

سوالات عمومی

ممکن است شارژ باطری داخلی تمام شده باشد. برای اطمینان و راهنمایی های لازم با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

دسترسی به دوربین برای خواندن کد QR دستگاه ها برای ثبت در اپلیکیشن ، دسترسی به میکروفون برای دریافت دستور صوتی و دسترسی به فضای ذخیره سازی برای ذخیره تنظیمات و اطلاعات مربوط به کاربر در برنامه می باشد.

به محض اینکه دستگاه را طبق بخش ثبت مالکیت (Register) کنید گارانتی شما شروع شده و از این تاریخ تا 3 سال ادامه دارد.

  • آسیب های مکانیکی (ترک ، شکستگی ، بریدگی ، سایش ، تغییر شکل های فیزیکی ناشی از ضربه ، استفاده نادرست یا رعایت نکردن دفترچه راهنمای کار)
  • خسارات ناشی از عوامل خارجی مانند سیل ، طوفان ، آتش ، صاعقه ، بلایای طبیعی ، زلزله ، حوادث پیش بینی نشده ، سرقت ،نشت مایعات ، نشت باتری ، شرایط بد آب و هوایی ، درجه حرارت بالا یا پایین
  • آسیب های ناشی از استفاده از لوازم جانبی که توسط سازنده توصیه نمی شود
  • خسارات ناشی از استفاده از قطعات یدکی جعلی یا لوازم جانبی نامناسب ، تعمیر و تغییرات توسط افراد غیر مجاز

راهنمای ویدیویی

قسمت های اپلیکیشن
ساخت حساب کاربری
جابجا شدن بین حساب های کاربری
تغییر و بازیابی رمز عبور
ثبت و لغو مالکیت در دستگاه Vmote 2
ثبت و لغو مالکیت در دستگاه Vmote 2
جزئیات دستگاه
تعریف ویرایش و حذف دکمه در دستگاه Vmote 2
معنی رنگ های Progress bar
پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات Vlax
به اشتراک گذاری کنترل ها
تعریف و حذف سناریو
تعیین سطح دسترسی
زمانبندی و رخداد

IR , RF

آشنایی با انواع ریموت ها و تفاوت های آن ها

اجرای دستور

انجام دستوری توسط کاربر یا خودکار

وضعیت اینترنت عادی

ارتباط دستگاه با سرور وندا برقرار است

وضعیت اینترنت قطع

به هر دلیلی ارتباط دستگاه با سرور وندا برقرار نیست.

دستگاه رجیستر نشده

با استفاده از اپلیکیشن Vlax می توانید دستگاه را به نام خود رجیستر کنید

اجرای سناریو

اجرای سناریوی دستی توسط کاربر

مشکل سخت افزاری

دستگاه مشکل سخت افزاری دارد برای راهنمایی با بخش پشتیبانی تماس بگیرید

سخت افزار سالم

دستگاه مشکل سخت افزاری ندارد

روشن

دستگاه روشن شده و در حال بالا آمدن است

ضبط دکمه

دستگاه منتظر فشردن کلید ریموتی از سمت شماست تا آن را ذخیره کند

اشکال در ضبط دکمه

کد دکمه به درستی دریافت نشد. سعی کنید با نزدیک تر کردن ریموت به دستگاه مجددا سعی نمایید

ضبط موفق دکمه

کد دکمه دریافت و ذخیره شد

بازگشت به تنظیمات اولیه

دستگاه در حال بازگشت به تنظیمات اولیه است

بروزرسانی

دستگاه در حال بروز شدن می باشد

بروزرسانی موفق

دستگاه با موفقیت به روزرسانی شد

اتصال موفق به Access point

دستگاه توانست با موفقیت به WiFi که شما به آن معرفی کردید وصل شود

اتصال ناموفق به Access point

دستگاه نتوانست به WiFi وصل شود (اولین بار با صدا و دفعات بعد بدون صدا انجام می شود)